Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát, hogy gyorsabban böngészhess termékeink között!

Garancia

Garanciális feltételek.

A Goat Mobile Shop Kft. az általa forgalmazott egyes termékekre a hatályos jogszabályok (151/2003. Korm.rendelet) alapján 12 hónap „kötelező jótállást” (garanciát) vállal, ami azt jelenti, hogy a jótállási időtartamon belül, rendeltetésszerű használat mellett a termék kifogástalanul működik. Ez kiegészülhet a gyártó által vállalt további jótállási időtartammal, a gyártó által meghatározott feltételek szerint.

A hatályos jogszabályok rendelkezései szerint a 10 000 forintnál nagyobb eladási árú elektronikus hírközlő végberendezésekre, egyéb híradástechnikai készülékekre (mobiltelefonok, tabletek, modemek és eBook olvasók) és azok 10 000 Ft eladási ár feletti tartozékaira és alkotórészeire vállalunk 12 havi jótállást. 10 000 forintnál alacsonyabb összegért értékesített hírközlési végberendezéseknél abban az esetben vállalunk jótállást, ha a gyártó az adott termékkel kapcsolatban önkéntesen biztosítja azt, ekkor a jótállási feltételeket a gyártó határozza meg.

TELJES KÖRŰ ÉS KORLÁTOZOTT JÓTÁLLÁS

Korlátozott jótállás: csak a készülékre vonatkozik, annak tartozékaira nem.
Teljes körű jótállás: a készülékre és a készülékcsomagban lévő tartozékokra is kiterjed. A készülékre vonatkozó jótállás jellegéről a Jótállási jegyen illetve egyes termékek weboldalán, honlapunkon tájékozódhatsz. A kiegészítő (teljes körű vagy korlátozott) jótállás időtartama alatt a készülék (és tartozékainak) jótállása nem indul újra, függetlenül a javítás módjától.

MIKOR KEZDŐDIK A JÓTÁLLÁSI IDŐ?

A jótállási, szavatossági idő a terméknek a fogyasztó részére történő átadás napjával kezdődik.

ŐRIZD MEG A JÓTÁLLÁSI JEGYET ÉS AZ EREDETI SZÁMLÁT!

Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel érvényesítheted a jótállási jegyen rögzített feltételek szerint, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

MILYEN JÓTÁLLÁSI IGÉNYEIM LEHETNEK?

A jótállási igények feltételeit alapvetően a jótállási jegy határozza meg, jogszabály alapján a kötelező jótállás hatálya alatt – választásod szerint – az alábbi igényekkel élhetsz:
kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy pedig a hibát a vállalkozás a saját költségedre is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhatsz.
További feltételeket a jótállási jegyén találhatsz.

A gyártó által vállalt kiegészítő/korlátozott jótállás feltételeit a gyártó határozza meg.

Mi a teendő meghibásodás esetén?

Kérjük, olvasd el a használati útmutatót, hátha megoldást találsz benne a problémádra!

Felhívjuk a figyelmedet, hogy azon termékek javítását, amelyekre jótállás vonatkozik, a Jótállási jegyen szereplő feltételek szerint vállaljuk, ezért feltétlenül olvasd el a jótállási jegyet!

A kötelező jótállás időtartama alatt:

Ha készüléked  a kötelező jótállási időn belül, rendeltetésszerű használat mellett meghibásodik, akkor a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint érvényesítheted jótállási jogaidat. Így első lépésben lehetőséged van díjmentes garanciális javításra, vagy adott esetben, ha az nem jelent aránytalan többletköltséget a kötelezett számára, akkor kérheted a készülék cseréjét.
A Goat Mobile Shop Kft.  nem végez garanciális szerviztevékenységet, vagyis az üzletekben leadott készüléket a gyártó márkaszervizébe küldjük, ahol a készülék vizsgálatát és szükség szerinti javítását, illetve jótállási igényed teljesítését elvégzik.
A hivatalos márkaszervizekről a készülék gyártójánál érdeklődhetsz.

MIT VIGYEK MAGAMMAL/MIT KÜLDJEK VISSZA?

A hibás készüléket, valamint a jótállási jegyet és/vagy a vásárlást igazoló számlát.  A hiba behatárolásához és elhárításához javasoljuk, hogy vidd magaddal a termékkel együtt használt tartozékokat is. Esetlegesen felmerülő kérdéseiddel fordulj kollégáinkhoz e-mailben, telefonon, vagy személyesen. 

Őrizd meg jótállási jegyed és eredeti számlád!

Jótállási igényed a kötelező jótállás időtartama alatt a vásárolt termékhez mellékelt és/vagy elektronikusan biztosított jótállási jeggyel érvényesítheted a jótállási jegyen rögzített feltételek szerint, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

A JÓTÁLLÁSRA ÉS SZAVATOSSÁGRA VONATKOZÓ TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:

.Jótállásra, szavatosságra vonatkozó jogszabályok, rendeletek