Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát, hogy gyorsabban böngészhess termékeink között!

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés”gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • Átvételi pontra szállítás (GLS Csomagpont, Foxpost)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése “Utalásra vár”állapotba-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését elkezdjük összekészíteni, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét – (készpénzes vagy kártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a futárszolgálat munkatársának, illetve a csomagpontnál)
  • Online Bankkártyás (Simple Pay)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A munkanapokon 13:00 előtt beérkezett rendelések feldolgozása azonnal megtörténik és a tárgynapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. A munkanapokon 13:00 utáni rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben a megrendelés véglegesítése után vett észre adatbeviteli hibát, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, Simple Pay kártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy kártyával a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása A GLS futárszolgálattal, illetve a Foxposttal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek.
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal: Bruttó 1299 Ft
GLS csomagpontra történő szállítás: Bruttó 1299 Ft
Foxpost csomagautomatába történő szállítás: Bruttó 779 Ft
Utánvét díja: Bruttó 250 Ft.

Magyarországon kívüli szállítást egyeztetés után vállalunk, ezzel kapcsolatban keressen minket elérhetőségein valamelyikén.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

Ügyfeleknek (vásárlóknak) a rendelés leadását követően tárgynap 13:00 ig van lehetősége az elállásra, amelyet emailben a hellokrokk@gmail.com címre kell jelezni.

Át nem vett, ezért visszaküldött csomagok esetén lehetőség van újraküldés igénylésére e-mailben, vagy telefonon. Az újraküldésre kizárólag a szállítási költség, és a csomag értékének előre utalása esetén van lehetőség. Az át nem vett termékek árát nem áll módunkban visszatéríteni a vásárlónak.

A termék visszaküldése
30 napos pénzvisszafizetési garancia a legtöbb termékre! Ezalól kivételt jelentenek a fül és fejhallgatók higiéniai okokból, illetve a fóliák a felrakásból eredő hibák miatt! Ha véletlenül valamiért nem tetszik a krokk.hu-n vásárolt termékek bármelyike, nincs más dolgod, mint jelezni nekünk a https://krokk.hu/30-napos-termek-visszakuldes-38 űrlapon. Amint a termék beérkezik hozzánk, a lehető leghamarabb de maximum 14 munkanapon belül visszautaljuk a termék árát az általad megadott bankszámla számra. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

A visszaküldést az alábbi termék kategóriákban nem fogadjuk el!!! (garanciális és szavatossági igények természetesen kivételt képeznek): Fej és fül hallgatók (higiéniai okok miatt), fóliák amelyekről a védőréteg(ek) már el lettek távolítva (sajnos a méret hibát sem tudjuk indokként elfogadni, hiszen ahogyan a leírásban is szerepel, a fólia levétele előtt ellenőrizni kell a méretet), illetve használat által sérült termékek.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.


Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak  a “Kapcsolat”  menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.